Almost.. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Suzan Nievergeld - WaarBenJij.nu Almost.. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Suzan Nievergeld - WaarBenJij.nu

Almost..

Door: suzannievergeld

Blijf op de hoogte en volg Suzan

04 Januari 2011 | Nederland, Meijel

Hellooo,
Nog een paar uurtjes en dan kan de reis beginnen! Koffer en weekend tas zijn gepakt - allebei 2 kilo minder dan toegestaan, wat een wonder :D! - ticket uitgeprint en mijn vriendinnetjes uitgenodigd voor een laatste drankje.. Morgenvroeg om 6.15 vlieg ik van Dusseldorf naar Adam, en om half 11 richting Kaapstad. Als alles goed gaat kom ik daar rond 11 uur savonds aan en wordt ik opgehaald door Jeroen, iemand van 4exchange. Dan heb ik nog 4 daagjes vrij om de stad te verkennen, mijn stage voor te bereiden en natuurlijk van de zon te genieten! Ik heb er zin in!

  • 04 Januari 2011 - 17:33

    Tijn:

    Geniet ervan! Ik lees je avonturen hier wel..

    X Tijn

  • 04 Januari 2011 - 17:34

    Joep:

    Have fun en geniet ervan!! Ik zie je over een half jaar wel weer in de palladio ofzo:D

  • 04 Januari 2011 - 17:37

    Jenny:

    Nice Suzan! Zet hem op =))
    xxx

  • 04 Januari 2011 - 17:40

    Steef:

    Aaaaa, dalijk nog lekker wat drinken. en dan je missen.... Gelukkig hoef ik je maar een maandje te missen :D

  • 04 Januari 2011 - 17:56

    Ilse:

    Veel plezier Suzan! Ik ga je blog bijhouden! Geniet en neem een lekkere afrikaan mee naar huis! ;)

  • 04 Januari 2011 - 17:56

    Hanneke:

    Nog heeeel eventjes.. vind het zo spannend!!
    Hopelijk verloopt de reis helemaal volgens plan en dan kun jij lekker gaan genieten daar!!
    Maaaaaar nu eerst nog een drankje met ons doen voor je mag gaan!!
    X

  • 04 Januari 2011 - 18:15

    Chloe:

    Suzan! :-D Wat spannnend! Heel veel plezier vnvnd met je vriendinnetjes! En gelukkig hoef ik je niet te missen want ik zie je over n paar daagjes! Hihi Kaapstad here we come!
    Ga jij maar vast de omgeving verkennen! Maar be carefull he!
    Goede reis! Sms me je afrikaanse nummer asap!
    Tot snel meis!!!

    Liefs, xxxx
    Ook van Teun hihi

  • 04 Januari 2011 - 18:22

    Christel:

    Suzan!
    Het klinkt nu al super! Toch leuk dat ik je vandaag nog even gezien heb.
    Geniet er van en ik blijf je zeker volgen!
    Heel veel knuffels,
    Christel

  • 04 Januari 2011 - 19:52

    Ryanne:

    Susaaaan!
    Heeeeel veel plezier!! Super spannend allemaal! Ik ga je volgen hier op je blog.
    Hele fijne reis morgen en komt goed allemaal!
    Geniet nu nog maar even van je vriendinnetjes & family!

    xxxx ri

  • 04 Januari 2011 - 21:58

    Maud:

    Haaaa suzanneke!!
    Nou ben je nog even lekker met je vriendinnetjes wat aan 't drinken!!
    Leuk dat we nog afscheid van je konden nemen vandaag hihi.. voor je 't weet zie ik je weer!!
    Maar eerst superrrr veel plezier en succes, en maak dr wat van daar.
    En nim maar n skon jong meer naar huis hihiii..
    Ik blijf je volgen!!!!!

    Liefs XXX

  • 04 Januari 2011 - 22:08

    Renée:

    Jammer dat ik er niet bij kon zijn vanavond, Baal er echt van :(!!!!
    in elk geval heeeel veel plezier meid, ik ga je missen!!!!

  • 04 Januari 2011 - 23:56

    Suzan Nievergeld:

    Dankjewel allemaal :D!

  • 05 Januari 2011 - 08:12

    Floor:

    Suuusie!!!!
    Jij zit nu je te vervelen op Schiphol Airport... Nog maar een dagje en je bent in Cape Townnnn!!!!
    Wat zal ik jaloers zijn morgen als jij in de zon zit en ik in de kou naar stage loop hihi !

    We skypen, bellen, smsen en mailen! heeeel veel :D!!

  • 05 Januari 2011 - 12:57

    Josje:

    Heey Suzan!

    Ik had niet in de gaten dat je zo snel al uit Meijel zou vertrekken. Ik dacht dat ik je op 't werk nog wel een keer zou zien, maar dat was dus niet zo.....
    Dan maar via deze weg!
    Heel veel plezier en succes daar in Zuid-Afrika. Geniet van alle dingen die je meemaakt, want voor je het weet sta je alweer op Nederlandse bodem!

    Enjoy meid!

    Liefs, Josje

  • 05 Januari 2011 - 13:16

    Karlijn:

    Hey meid, geniet ervan - voor je het weet is 't voorbij!

    Liefs xxx

  • 05 Januari 2011 - 16:01

    Sandy:

    Suzan..

    Veel plezier in Afrika en geniet ervan..:)

    liefs,
    Sandy

  • 05 Januari 2011 - 17:35

    Joanne :

    Hej suzan!!! HEEUL VEEL PLEZIER & SUCCESSS!!! Geniet ervan!:)
    xxx

  • 06 Januari 2011 - 13:27

    Jim:

    Suzan, heel veel plezier en succes!


  • 07 Januari 2011 - 11:32

    Anne:

    Hee meid echt super gaaf! Veel plezier en succes, geniet ervan!! Ik had ons Sara trouwens thuis uitgezwaaid want ons pap en mam maakte er samen meteen een dagje Amsterdam van.. Wel jammer anders had ik je mss nog wel gezien op schiphol haha! Heb je een goede reis gehad? Ik ben benieuwt naar je verhalen! Liefs!

  • 14 Januari 2011 - 15:00

    Mart En Jose Joosten:

    Hoi Buurmeisje,
    Geweldig dat je nu aan de onderkant van Afrika bent. Zo ver van huis. Pas goed op jezelf. We zullen alles regelmatig volgen. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Hallo! Van Januari tot Juli loop ik stage bij escape4africa - een touroperator - in Kaapstad. Samen met Chloe woon ik in de wijk Gardens, in Villa Tivoli, met nog 4 of 5 andere studenten. Via deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn leventje hier! Enjoy!

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 46754

Voorgaande reizen:

05 Januari 2011 - 04 Juli 2011

Placement South Africa

23 April 2013 - 30 November -0001

Backpacking down under

Landen bezocht: