Belangrijke info - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Suzan Nievergeld - WaarBenJij.nu Belangrijke info - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Suzan Nievergeld - WaarBenJij.nu

Belangrijke info

Door: suzannievergeld

Blijf op de hoogte en volg Suzan

09 Januari 2011 | Nederland, Meijel

Voordat ik het vergeet:
Ik ontvang graag kaartjes, pakketjes, cadeautjes, bloemen, liefdesbrieven etc op 35, Virginia Avenue, Gardens 8000, Cape Town.

Smsjes ontvang ik op mijn afrikaans nummer: 0719399466
Als je me dringend nodig hebt bent ik te bereiken op dit nummer. Af en toe check ik mijn nederlandse pre-paid nummer nog: 0612799799.
Mijn oude nummer is buiten gebruik voor dit half jaar.

Liefs!

• 09 Januari 2011 - 22:00

Bart:

Hey Suzan,

Liefdesbrieven zal ik je niet gaan sturen, maar ik wens je wel een super fijne tijd toe in Kaapstad! X Bart

• 10 Januari 2011 - 12:32

Chloë:

Suzan! Hihihi drolleke! Op je site staat dat je huidige locatie meijel is :P Toch ff verandere dan kun je mensen jaloers maken met de 35 *c die dan in het schermpje hiernaast verschijnt :P, die 3/4 graden en regen zien er wat triestig uit namelijk! Fijn dat jij vast het adres stuurt kan ik dat ook doorgeven aan het thuisfront :D Tot over 5 nachtjes! xxxx

Suzan

Hallo! Van Januari tot Juli loop ik stage bij escape4africa - een touroperator - in Kaapstad. Samen met Chloe woon ik in de wijk Gardens, in Villa Tivoli, met nog 4 of 5 andere studenten. Via deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn leventje hier! Enjoy!

Actief sinds 27 Dec. 2010